عاشقانه

بنویس نامه نویس

 

حرفای خوب خوب بنویس

 

بنویس وقتی تو نیستی

 

دیگه انگار چیزی نیست

 

اگه خندش میگیره

 

گریه مو از سر بنویس

 

بنویس نامه نویس

 

بنویس خواستنم از جنس گله ابریشمه

 

بنویس پاکی من ،پاکی نور و شبنمه

 

همه دوست داشتنمو نقطه به نقطه بنویس

 

بنویس قصه زیاده ،ولی کاغذم کمه

 

بنویس نامه نویس

 

بنویس خواستن من شمردنی نیست، بنویس

 

بنویس خسته شدم اونقده خسته که نگو

 

همه دلتنگی من که گفتنی نیست ،بنویس

 

ننویس نه ننویس هر چی که گفتم ننویس

 

ننویس نه ننویس هر چی دلت خواست بنویس

 

ننویس چون که براش نامه ها تکراری شده

 

چیزی از من ننویس ،فقط براش راست بنویس

 

نامه نویس ،راست بنویس،نامه نویس

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 25 / 2 / 1389برچسب:,ساعت 4:21 بعد از ظهر توسط جواد حمیدی| |


Power By: LoxBlog.Com