عاشقانه

گفتم بهت که: دنیا،دنیای نامردیه

گفتم:بمون برا من،که عشقا قلابیه

گفتم که:قلب پاکت،حیفه برام بسوزه

گفتی که:این قلب من،یه عمره که می سوزه

گفتم:دلت یه دنیاست،دنیای مهربونی!

گفتی که:عاشقم،اینو خودت می دونی

گفتم:اسیر عشقی،عشقی که بی جوابه

گفتی:تو هم اسیر باش،باور بکن ثوابه

گفتم:بدون برا من،عشق معنی ای نداره

گفتی،تو عشق من باش،انگار دیگه بهاره

گفتم که:طعم عشقو،از بد کسی کشیدی!

گفتی:در اشتباهی،تو عاشقی ندیدی

گفتم:برو که عشقت،لایق من نمی شه

گفتی که:تنها تویی،برای من همیشه

گفتم:بدون که این قدر،من ارزشی ندارم

گفتی که:این ارزشو،بالا سرم می ذارم

گفتم که:ای جوونک،تو خیلی خیلی مستی!

گفتی :تویی عشق من،که جام من تو هستی

گفتم:که حرف های تو،وجودمو سوزونده

گفتی که:دیگه اشکی،برای من نمونده

گفتم:بگیر دستامو که خیلی من اسیرم

گفتی که:ای عشق من،بذار برات بمیرم

یادت باشه عشق من،که خیلی زود تو رفتی

این رو بدون که ای عشق،تو لایق بهشتی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 14 / 4 / 1389برچسب:,ساعت 6:27 بعد از ظهر توسط جواد حمیدی| |


Power By: LoxBlog.Com