عشق


عاشقانه

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری

 را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..

 

 

 

 وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش

 سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی

که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است

 

 

 

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه

می آفرینند

 

 

 اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است

زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها

 خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

 

 

 

 اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم

میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این

زندگی من است

 

 

 

عشق با شناسنامه بی‌ارتباط نیست و گذر فصل‌ها و عبور

سال‌ها بر آن اثر می‌گذارد. اما دوست داشتن در ورای

سن و زمان و مزاج زندگی می‌کند و بر آشیانه بلندش روز

 و روزگار را دستی نیست

 

 

 

عشق، مرگ و شکست… در زیر این ضربات است که

 انسان گاه برای نخستین بار نگاههایش. که همواره در

 غیرخود و بیرون از خود مشغول است به خود بازمی‌گردد

 

 

 

اگر تنهای تنها شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام

 نداشتن های من است چه زیباست زندگانی در کنار

 انسانهایی که به دور از دنیا اند.آنان که نه ترسی به دل

دارند نه خاشاکی در قلب.نه چشمی بر مال.فقط حرفهایی

 برای نگفتن دارند.

 

 

 

برای کشف اقیانوس های جدید باید جرات ترک ساحل

را داشت این دنیا دنیای تغییر است نه تقدیر

 

 

 

زندگی سخت نیست ما آن را سخت می کنیم چون چیزی

 از زندگی نمیدانیم

 

 

 

دوست داشتن برتر از عشق است و من هرگز خود را

 تا بلند ترین قله ی عشق پایین نخواهم کشید

 

 

عشق آدمی را داغ میکند و دوست داشتن پخته

هرداغی روزی سرد میشود اما هیچ پخته ای خام نمیشود

 

 

 

خدایا بمن بیاموز قبل از آنکه در مورد راه رفتن کسی

 قضاوت کنم کمی با کفشهایش راه بروم

 

 

 

درد من حصار برکه نیست بلکه زیستن با ماهیانیست که

فکر دریا هم به ذهنشان خطور نکرده است

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 6:56 بعد از ظهر توسط جواد حمیدی| |


Power By: LoxBlog.Com